27.10.2010 16:50

PŘÍMĚSTSKÝ TÁBOR 27. a 29.10.2010 - COUNTRY DEN A BONGO

První den podzimních prázdnin na Domečku jsme věnovali country stylu. Co to je? Celodenní program jsem věnovali kovbojským hrám, kde vedla oblíbená hra PIF PAF BOING, vařili jsme pravý kovbojský fazolový guláš, malovali ranče, hráli hry, tančili, poslouchali country písně a po obědě jsme vyrazili na výlet ke koním. Počasí nám přálo, krásné slunečné odpoledne dokreslilo krásnou podzimní country atmosféru a prohlídka ranče v Rokytné se nám všem moc líbila. Nakrmili jsme koně, pokochali se jejich krásou, pomazlili s přítulnou kozou, skamarádili jsme se se psy a v 15. hodin jsme se vydali na cestu zpět. Po cestě jsme si zpívali, všímali zajímavostí v přírodě a tak nám cesta uběhla rychle. Na Domečku jsme si rozdali diplomsprávného kovboje a pak už hurá domů!

V pátek 29.10. nás čekal celodenní výlet do BONGO arény v Brně. Sešli jsme se v 8.30 hodin na Domečku a vyrazili na vlak... Cesta nám uběhla rychle, vybalovaly se svačiny, kokina, počítaly tunely.... Vystoupili jsme v Horních Heršoicích a odtud se vydali pěšky dvě ulice a byli jsme konečně v BONGU!!!!! Pak už nic nebránilo užít si dosytosti skákání na trampolínách, skákacím hradě, ostrově, slézat sopku, klouzat se na mega klouzačce, prolézat labyrintem, jezdit na autíčkách ..... no prostě řádit!!!!!! Moc nás to bavilo, domů jsme se vraceli příjemně unavení, ale spokojení a plni zážitků. Bohužel foťák, který jsme si vzali s sebou a který měl dokumentovat naše sportovní výkony vypověděl službu, takže z výletu nemáme ani jednu fotku.... škoda. Tak zase někdy příště.....